Hizmetlerimiz

Mersin taksi ile ulaşımda zaman sınırlaması yoktur. Gece gündüz demeden çalışıyoruz. Her koşulda hizmet vermekten kıvanç duyuyoruz. Artık sokak sokak taksi armaya son vermenizi istiyoruz. Size bir telefon kadar yakınız. Araçlarımız ferah, rahat ve konforludur. Sizin memnuniyetiniz bizim için önemlidir. Klimalı araçlarımız her mevsim şartlarına göre hizmetinizdedir.

Mersin Taksi olarak çalışma hayatında kendimize bazı ilkeler edindik. Bunların başında müşteri memnuniyeti gelmektedir. Mersin’de %100 müşteri memnuniyeti ile çalışıyoruz. Memnun kalmadığınız hiçbir seyahatten ücret almıyoruz. Mersin Taksi ailesi olarak bunun teminatıyız.

mersin pozcu taksiciler,mersin pozcu taxi,mersin sahil taksi,mersin sahil taksi tel,mersin sahil taksi telefon,mersin taksi pozcu,mersin trafik taksi,muğdat taksi durağı mersin,muğdat taksi mersin,sahil taksi mersin

Durağımız seyahat güvenliğine önem vermektedir. Bebeğiniz ile seyahatlerinizde dilerseniz bebek koltuğunu taksiye monte ediyoruz. Her yolcu bizim için bir emanettir. Özellikle çocuklar için emniyet olmazsa olmaz kriterlerimizdendir.

taksi, taksi bul, taksi çağır

Taksi durağımız günlük popüler gazeteleri hizmetinize sunmaktadır. Her yolcumuz ulaşacağı yere kadar günlük haberlerden yararlanmak isteyebilir. Yolculuğunuz boyunca daha keyifli vakit geçirmek için istediğiniz gazeteleri tercih edebilirsiniz.

mersin taksi durağı, mersin taksi durakları, taksi, mersin

İstediğiniz bir yere, bir paket veya özel eşyanızı göndermek isteyebilirsiniz. Sizin gitmenize gerek kalmadan istediğiniz bavulunuzu, paketinizi veya kutunuzu istediğiniz adrese zamanında teslim ediyoruz.

mersin otogar, mersin istasyon, istasyon taksi, otogar taksi

Yolculuk esnasında telefon şarjınız bitebilir. Hiç dert edinmeyin. Mersin taksi olarak telefon modeline göre şarj cihazı bulunduruyoruz. Dilediğiniz kadar sevdiklerinizle iletişim kurabilirsiniz.

Aracınız var ama adres bilmiyorsunuz. Adres bilgisi var ama bir türlü istediğiniz yere gidemiyorsunuz. Gideceğiniz adrese kadar aracınız ile birlikte size öncülük ediyoruz. Gideceğiniz yere güvenli ve zamanında ulaşmanızı sağlıyoruz.

Şehir dışına çıkmak istediğinizde tüm araçlarımız hizmetinizdedir. Şehirlerarası seyahatlerinizde istediğiniz gazeteler, içecek ve wifi internet keyfi araçlarımızda mevcuttur. Uzun yolculuğunuz araçlarımızla daha kısa daha keyifli olacaktır.

Sizin için en uygun fiyatlarla günlük taksi kiralama hizmeti de vermekteyiz. Seyahat dönüşlerinizde havalimanında veya otogarda aracımızı hazır halde bekletiyoruz. Dilerseniz misafirlerinizi sizin adınıza karşılıyoruz.

Araç kullanamayacak durumda olduğunuz zamanlarda çift şoför uygulaması ile sizi ve aracınızı istediğiniz yere sorunsuz şekilde bırakıyoruz. Böylece aracınız güvenilir sürücüler tarafından güvenli bölgeye götürülmüş oluyor.

Rutin araç temizliği bizim için çok önemlidir. Yolcu memnuniyeti için araç temizliği en önde gelen konulardan biridir. Her ulaşım bitiminde bir sonraki yolcumuz için araç içi temizlik yapılmaktadır.

Nişan, düğün, sünnet, gezi ya da misafir karşılamak için yapacağınız tüm ulaşımlarınızı özel kampanyalarla daha ekonomik hale getiriyoruz. Bu tür organizasyonlarda en ekonomik fiyatlarla hizmetinizdeyiz.

Bizlere 7 gün 24 saat mersin taksi numarasıyla, sosyal medya aracılığıyla veya www.taksimersin.com web sitemiz aracılığıyla ulaşabilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuzda her an yanınızda olacağımızı bilmenizi isteriz. Mersin Taksi olarak taksicilikte bir çığır açtığımızı beyan ederiz.